Načrt potovanja v Ukrajino

by Katarina
Objavljeno: Posodobljeno:

Izlet v Ukrajino je bil zelo kratek in zato tudi ekspresen. Rok se je s prijateljem Matevžem in bratom Janom z avtom pripeljal iz Ljubljane, jaz pa sem se jim pridružila v Krakovu. Sledil je vikend v Ukrajini, potem pa povratek nazaj: fantje v Ljubljano, jaz pa v Krakov na delo. Načrt potovanja v Ukrajino je sestavljen iz stroškov, prevoženih kilometrov in ogledov.

zemljevid in načrt potovanja v Ukrajino

Načrt potovanja v Ukrajino

1. dan: iz Ljubljane do Krakova

Vožnja iz Ljubljane naprej do Brna na Češkem, kjer so si fantje ogledali vilo Tugendhat – arhitekturno zanimivo stavbo. Sledil je še drugi del poti: vožnja do Krakova.

Prevožena razdalja: 830km

Prenočišče: pri Katarini v apartmaju
Stroški: avstrijska vinjeta: 8,8€, češka vinjeta: 12€, poljska avtocesta: 4€ in en tank bencina

2. dan: Lvov

Zgodnje-jutranji odhod iz Krakova nas ni ubranil pred dolgim čakanjem na poljsko – ukrajinski meji. Postanek za zajtrk smo naredili v mestecu Ivano-Frankove, na poti do Lvova. Sledil je ogled čudovitega Lvova. Zvečer smo se zapeljali še malo ven iz mesta in divje kampirali pri vasi Krasiv.

Prevožena razdalja: 360km
Prenočišče: ob robu žitnega polja v šotorih

3. dan: Ukrajinski Karpati

Dan za Ukrajinske Karpate: vzpon na goro Paraška, popoldne pa hlajenje pod slapom Kamianka. Večerna vožnja nazaj do poljske meje, kjer smo tudi prespali.

Prevožena razdalja: 350km
Prenočišče: v šotoru na robu gozda tik za ukrajinsko – poljsko mejo

4. dan: Auschwitz

Povratek v Krakov in malo počitka. Fantje so potem sami nadaljevali pot do Auschwitza (Oswiecim) in naprej do Avstrije, kjer so tik za češko-avstrijsko mejo prespali.

Prevožena razdalja: 650km
Prenočišče: v šotoru ob robu sončničnega polja

5. dan: Bratislava

Ogled Bratislave in potem povratek domov.

Prevožena razdalja: 550km

Izlet je bil čudovit, Ukrajina nam je bila res všeč, ljudje so bili izredno prijazni, cene so nizke, pokrajina lepa in zelena. Ceste so sicer malo slabše, ampak bilo je super, le malo premalo časa smo imeli 🙂 Ukrajino se da videti tudi v enem tednu, ampak samo, če se res radi veliko vozite 🙂 Ko sedaj gledava nazaj, je bilo vožnje res ogromno, zato verjetno tega izleta ne bi ponovila v tako kratkem času.

Ukrajina je čudovita!

Stroški potovanja v Ukrajino

V Ukrajini smo vsi štirje skupaj zapravili 25€, toliko smo jih namreč zamenjali v ukrajinske hrivne – večina denarja je šla za hrano. Nekaj hrane smo nakupili že na Poljskem, za približno 10€, ter si privoščili eno večerjo in eno kosilo za 32€. Vse ostalo je bilo za potne stroške: bencin za vseh 2800km je stal približno 150€, cestnine pa 22,8€. Spali smo povsod zastonj.

ženska šteje denar, ukrajinske hrivne